УПРАВЉАЊЕ ЗГРАДОМ

Послови управљања зградом могу се поделити у три групе:

Административни послови

  • Оснивање стамбене заједнице (уколико није основана),
  • упис стамбене заједнице у Регистар стамбених заједница
  • израда печата,
  • прибављање ПИБ-а,
  • отварање текућег рачуна у пословној банци,
  • заступање и представљање стамбене заједнице,
  • подношење пријаве за регистрацију Правила власника (опционо),
  • попис посебних, заједничких и самосталних делова и њихово означавање, успостављање и вођење евиденције о власницима посебних делова, и лицима којима су заједнички или посебни делови издати у закуп, извршава одлуке стамбене заједнице,
  • припрема и закључивање уговора за одржавање хигијене, лифта и др,
  • надзор над радом особља (чистачица, домар и др),
  • информисање станара и сачињавање извештаја.

Финансијски послови

  • Располагање средствима са текућег рачуна стамбене заједнице, а на основу одлуке скупштине стамбене заједнице,
  • вођење евиденције о приходима и расходима стамбене заједнице,
  • припрема буџета и његовог распоређивања по ставкама,
  • наплата договореног износа за управљање и одржавање стамбене зграде,
  • припрема, штампа и достављање уплатница станарима зграде у поштанске сандучиће,
  • принудна наплата потраживања стамбене заједнице.

Технички послови

  • Реализација годишњег програма одржавања,
  • организација радова на текућем и инвестиционом одржавању,
  • организација радова на хитним интервенцијама,
  • брига о кућном реду,
  • подршка свим заједничким активностима станара стамбене заједнице,
  • обнова и унапређење квалитета имовине стамбене заједнице.